Ако имате гинекомастия, но ви е страх от операция, пробвайте с:

Следващата статия за гинекомастия

На каква тема искате да е следващата статия?
Фитоестрогените и връзката им с гинекомастията или да драсна някоко реда за препаратите, които използват бодибилдърите, пък ине само те, за да се преборят с гинекомастията ?

7 коментара:

1. По-скоро нещо, за това как да се преборим с гинекомастията :\

ОтговорИзтриване
  2. Ако имаш в предвид някакво универсално лекарство, няма такова !!! Причините за гинекомастията са много, за това и не може да съществува универсален подход за лечение. Има различни лекарства и добавки, които действат по различни начини и при определени обстоятелства могат да намалят или изцяло да премахнат гинекомастията, но за да стане това трябва да имаш късмета те да ударят точно причините, които са довели до твоята гинекомастия. Ще пиша за тях, просто в момента съм доста зает и успявам само да отговарям на мейлите и коментарите.

3. Анонимен30 май 2010 г., 7:05

Авторе, темата за фитоестрогените би допълнила вече отворената от теб тема за ксеноестрогените, така че би било добре да я развиеш.

Би било полезно да се хвърли светлина и по отношение на препаратите, които използват бодибилдърите, за да се преборят с гинекомастията.

4. Анонимен10 юни 2010 г., 6:53

Допълнение за фитоестрогените би било изключително полезно. Навярно имате работа и не е възможно редовното обновяване на сайта, но въпреки всичко благодаря за него!

5. Анонимен21 юни 2010 г., 1:52

Ако може и да кажете някой добър ендокринолог който би се заел да изследва хормоните и наистина да открие причината за гинекомастията,понеже ако ида при личната лекарка сигурно ще ми се изсмее

6. Анонимен8 юли 2010 г., 13:01

препоръчайте някакви препарати за лечение на гинекомастият

ОтговорИзтриване
  7. Последния анонимен, причините за гинекомастията може да са десетки, препаратите, които могат да помогнат - също. Както казах и по-горе, няма универсално лекарство!

Google Analytics Alternative